De ce ai nevoie de un consultant de marketing?
Esti antreprenor la inceput de drum? Sau conduci afacerea ta de mai multi ani si deja ai capatat ceva experienta in lumea afacerilor?
Indiferent care este raspunsul pentru intrebarile de mai sus, crede-ma, ai nevoie de un consultant de marketing!
Ca sa scurtez, iti las o lista cu motivele:
- Salvezi bani.
- Suma investita in marketing se va intoarce la tine de mai multe ori.
- Inveti lucruri pe care le poti aplica singur apoi.
- Marketing bun inseamna grabirea naturala a procesului de Scale Up.
- Presupune evolutie a propriului business.
- Prin marketing iti fidelizezi clientii.
- Marketingul iti da un „boost” imens pentru branding.
Te cred ca ai mai multa experienta. Cred, de asemenea, faptul ca nivelul tau de expertiza este la un nivel ridicat in ceea ce priveste propria afacere, dar trebuie sa recunosti ca se aduna multe responsabilitati asupra ta si cel mai indicat lucru este sa iti eliberezi timpul pentru a te ocupa de mai putine lucruri si pentru a le face calitativ.
66% dintre firmele existente au campanii defectuoase de marketing si pierd resurse.
Nu fi printre cei 66% ! Diferentiaza-te! Apeleaza la un consultant in marketing!
In ce context discutam despre marketing?
Avand in vedere situatia economica nu tocmai placuta a Romaniei, devine din ce in ce mai importanta o restructurare a economiei tarii.
Modalitatea de revenire la economia de piata se refera la posibilitatile reale de a cunoaste notiunile de baza ale economiei de piata.
Pentru a clarifica termenii, economia de piata este determinata de doua elemente majore:
- Institutionalizarea dreptului de proprietate
- Regimul de libertate individuala in cadrul regimului democratic
Revenind la al doilea paragraf, o modalitate care s-a impus pe plan mondial si este relativ noua la noi in tara este marketing-ul.
Ce presupune marketingul?
Pentru a supravietui, sau cu atat mai mult, pentru a desfasura activitati sustenabile in economia zilelor noastre, este mai mult decat necesara o strategie de marketing bine definita.
Pe scurt, daca vrei sa vinzi, esti nevoit sa abordezi diferite tactici specifice marketing-ului. Acest lucru are loc printr-un proces gresit de cele mai multe ori si rezultatul nu se traduce decat prin pierdere de resurse: bani, timp, rabdare.
Asadar, marketingul se poate traduce ca fiind o arie vasta care face legatura dintre producatorul unui anumit serviciu si consumatorul final. Marketingul are subdomenii precum incadrarea companiei intr-un anumit segment, analizarea acelui segment de piata, creare profilului unui consumator al acelui serviciu, setarea obiectivelor, etc.