Creare magazin online
Având în vedere contextul socio-economic, alegerea de avea un magazin online se poate dovedi de mare succes, fiind un factor diferențiator între afacerea ta și concurență.
Clienții tăi au nevoie de soluții mai rapide și mai eficiente. Astfel, un magazin online cu o structură bună, cu imagini de calitate, cu plata cu cardul implementată și cu o viteză redusă de încărcare poate reprezenta cheia succesului.
Afacerile online sunt în creștere. A ta de ce nu este?
Servicii ecommerce complete
Noi facem ce este mai bine pentru afacerea ta, indiferent de domeniul acesteia. Tocmai datorită faptului că avem viziunea unui mediu de business sănătos, aplicăm solțiile cele mai indicate.
Astfel, orice magazin făcut de noi va avea certificat SSL, va fi optimizat atât ca design ( responsive), cât și SEO. Temele folosite au toate licență și în cazul în care se dorește ceva mai complex, se poate alege o soluție custom sau hibrid.
Îți oferim și posibilitatea de a-ți administra singur magazinul după ce finalizăm proiectul conform contractului. În cazul în care alegi această posibilitate, poți beneficia de 1 oră de training gratuită pentru a înțelege principiile de funcționare și modalitatea prin care poți face mici schimbări. În cazul în care nu dispui de timp liber, ne putem ocupa noi de mentenanța magazinului tău sub forma unui abonament lunar.
De ce să faci un magazin online?
Orice magazin online care își respectă clienții are implementată plata cu cardul. Pe lângă faptul că este mai comod pentru client, este și mai sigur pentru cei de la magazinul fizic/ cei care ambalează coletele.
În plus, comisionul de tranzacție este foarte redus ( în jur de 1 %) și nici nu îl vei simți.
În cazul în care lucrezi cu Smart Bill, îți putem automatiza procesul de facturare. Acest avantaj se traduce în economie de timp și energie, iar dacă luăm în considerare zicala “Time is money”, concluzionăm că economisești și capital pentru firma ta.
Renunță la bătăi de cap inutile! Alege-ne!
Dacă vrei un magazin online, înseamă că ai mai multe produse de vânzare. O tactică de marketing folosită foarte des la nivel global este cea a reducerilor. Astfel, noi putem organiza diferite campanii de reduceri atât standard, cât și dinamice sau pe bază de cupon pentru a-i răsplăti pe clienții fideli.
Orice magazin online necesită mentenanță. Mentenanța presupune nu doar actualizarea modulelor, introducerea produselor, modificările de conținut, ci și analizarea statisticilor și remedierea posibilelor erori.